Kompletní stěhování kanceláří
Kromě stěhování kancelářského nábytku (skříně, stoly, IT technika), se jednalo také o spousty šanonů a dokumentů. To vše dvakrát do prvního patra. Děkujeme za výborný trénink.
V průběhu května jsme úspěšně realizovali stěhování kompletního vybavení kanceláří firmy zabývající se účetnictvím a daňovým poradenstvím.
Samozřejmě kromě kancelářského nábytku (skříně, stoly, IT technika), se jednalo také o spousty šanonů a dokumentů. Pro tyto účely byly využity naše plastové přepravky, případně papírové krabice. Vše šlo z prvního patra bez výtahu, vykládka opět 1.patro bez výtahu. Fyzicky tedy poměrně náročné vzhledem k objemu věcí. Vše jsme ale zvládli během dvou dnů a ke spokojenosti našeho zákazníka. Mimochodem tuto firmu jsme již v minulosti stěhovali, a právě na základě dobrých zkušeností jsme to byli opět my, koho si firma k dalšímu přestěhování vybrala. Tímto děkujeme za důvěru.
Zobrazit všechny články